۵=۲*۲
فیلم ترمیناتور ۲ از فیلمایی بود که زمان خودش ازش استقبال خیلی خوبی شد.
زمان اکران فیلم
شرکت کوکا کولا میاد قراردادی با تهیه کننده می بنده که هر چند هزار فریم از فیلم یه فریم لوگوی کوکاکولا پخش بشه باتوجه به سرعت بسیار زیاد حرکت فریم ها حین پخش فیلم هیچ کس متوجه نمایش لوگو نمیشد اما در پایان فیلم در صد قابل توجهی از جمعیت اقدام به خرید نوشابه میکردن.
ممکنه براتون سوال باشه که یه مخاطب بدون این که تصویر رو با چشم ببینه و متوجهش بشه تحت تاثیر قرار گرفته؟
یا این که چی میشه که علی رغم نارضایتی درصد بالایی از مردم از وضیعت کشور که اکثریت هم مدعی میشن که پای صندوق رای نمیرن ولی در کمال ناباوری شرکت میکنن؟
میخوام از راه های برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه بنویسم.